تلفن برخط:

09120335731

محصولات ونک کالا

همراه ونک کالا در مزرعه خودتان کشاورزی کنید

Proin consectetur vestibulum tellus eu tempor

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ SAMSUNG Freezer & Fridge RR35-RZ28

موتور اینورتر این یخچال به کمک دو برنامه از پیش تنظیم شده Eco و Vacation مصرف برق را تا حر قابل توجهی کاهش میدهد ، به طوری که این یخچال درجه انرژی بسیار عالی A++ را به خود اختصاص داده است ، همچنین این یخچال دارای سیستم گردش هوای چندگانه یا Multi flow میباشد که توسظ منافظ متعدد هوای سرد را در همه جای یخچال به مقدار بالا و به صورت یکسیان تقسیم میکند و همچنین هرگونه رطوبت را ازیخچال خارج میکند تا خبری از برفک نباشد!
موتور یخچال نیز مجهز به سیستم Power Cool یا خنک کننده سریع میباشد که یک ویژگی جدید و فوق العاده است و برای خنک کردن سریع و نگهداری مواد غذایی حساس کاربرد دارد.
تنظیمات یخچال از طریق صفحه نمایش LED بسیار زیبا و کلید های لمسی روی درب یخچال قابل دسترسی میباشد و همچنین با قفل کودک از تغییر تنظیمات توسط کودکان جلوگیری میکنید.
لامپ ها ال ای دی بکار رفته در این یخچال با نور و روشنایی بسیار بالا به شما در جابجایی و یافتن سریع مواد غذایی در یخچال کمک میکنند ، درحالی که این لامپ ها بدون هیچ گونه حرارتی کار میکنند و در مصرف برق نیز تا حد زیادی صرفه جویی میکنند.
سنسور های این یخچال نیز به صورت دائمی دما و رطوبط داخل یخچال را اندازه گیری میکنند و همیشه دما را در حد تنظیم شده و متعادل حفظ میکنند که یک ویژگی مهم و کلیدی برای یخچال های امروزی میباشد.
این مدل از یخ ساز چرخشی بهرا میبرد که قالبهای کوچک یخ را به صورت مکعبی و به مقدار زیاد با سرعت بالا در اختیار شما قرار میدهد تا همیشه از یک نوشیدنی خنک لذت ببرید.

گروه تجاری ونک کالا تامین کننده لوازم خانگی خارجی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت با گارانتی مطمئن

ارتباط با ما

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…